Vad kommer det bli för väder?

Fattar mig inte riktigt på detta väder. Ena sekunden är det varm andra kalt. Det var varmt när jag klädde på mig så det var shorts och T-shirt, men nu kanske det blir ett par byxor istället.

Snart ska jag dra till bussen. Eller om en halvtimma. Skönt att börja med skolan igen så man får in en rutin i vardagen. Det blir säkert inte en sån lång dag så jag ska kolla på stan lite efter tror jag. Sen hem och fixa med rummen. Det går riktigt bra med det. Ska blir så himmla skönt att få nytt rum. Har haft samma rum sen jag var typ 1 år. Visst det har ändrat utseende. Men inget annat. Och att få en walking closet är ju som en dröm slår in<3 

Jag längtar faktiskt till hösten då man kan inhandla härliga varma kläder. Höst modet är de bästa modet. Jag har också upptäckt att jag är helt galen i inredning så det kommer bli kul att se hur mitt rum blir.

Nej gud jag måste nog gå och byta om, fryser tårna av mig.

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0