Vad hände ?!?

Nu är jag tillbaka från cykelturen. Det var verkligen skönt att bara cykla och tänka på allt i livet. Gick upp till Prins när jag kom hem, han mådde verkligen super och vi har fått så starka band nu. Jag var väldigt osäker på Prinbs efter att han sprang omkull mig. Jag trodde alldrig att det skulle hända. Men hästar är hästar och dem är ett levande djur som kan göra det dem vill. Dem är bara så underbara att dem väljer att vara våra vänner. Prins är min närmaste vän och det kommer alldrig någonsin finnas någon annan som kommer stå mig närmare. Ni häst-älskare vet vad jag pratar om.

Sen efter turen till Prins gick jag och la mig på altan och solade, läste en bok. Sen skulle jag gå runt lite men hinner bara att resa mig innan jag svimmar. Jag trodde att detta hade försvunit. Förut svimmade jag minst 4gånger / månad. Men nu har det inte hänt på länge. Nu mår jag inge bra, men jag måste äta. Annars blir det bara värre.

Sitter och kollar runt lite på häst grejer och sånt. Hittade detta träns på hööks som är så himmla snyggt <3
Men ibland kan läderkvaliten på hööks inte vara den bästa, kanske köper, Jag vet inte...

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0