Tobias...

Ja du Tobbe, knasiga bror eller vad man ska säga. Iallafall så har Tobbe vart på Vintrosas beach handbolls cup. När dem åkte hem var det Tobbe som körde, Ludde satt i fram och Elin i bak. Om jag fattat det rätt. När dem åker på motorvägen så ser Tobbe att det är något som har hänt för det är kö. Han kör vidare men saktar såklart ner men han ligger i omkörningsfil. Sen så helt plötsligt så svänger en person ut från kön utan att uppmärksamma Tobbe. Så dem krockar.
Dem har nu vart på sjukhuset och det varkar bra med dem. INGA allvarliga skador eller så. Bara omtumlade och ömma. Såklart man blir om man krockar om man så kör i 10km/h.
Jag vet inte om jag har skirivit precis som det hände men ungefär så här hände det, ville bara skriva det för att ni förstår vad jag ska skriva nu.

Man inser nu vilken tur man har, det kunde lika gjärna ha slutat med att någon skadedes allvarligt. Eller ännu värre. Tanken att förlora någon nu som står mig nära, ja bara tanken ger mig rysningar... Dem är påväg hem nu och det finns nog inget man kan göra med Tobbes bil, ganska mosad i fram.

Jag har inte äns börjat övningsköra än och det ger mig ju inte en kick att börja när man vet att sånt här kan hända. Jag klarar inte att sätta mig bakom ratten. Jag börjar skaka. Ja, jag vet det låter fåningt. Men så är det. Mycket beror det nog på att jag har försäkt en gång och det slutade med att jag inte någon som alls kontroll över bilden och att det bara var tur att pappa dog i handbromsen. Jag hatar bilar!!!

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0