Renovering

Jusst nu har jag tagit en paus från renoveringe. Håller på att ta bort tapeter och nu ska vi slipa väggarna. Skönt att vi har kommit igång. Om vädret tillåter idag så kommer det bli genomgång av L:B1 pogrammet med Prins idag. Om jag ska klara att vara med på KM i dressyr. Men det ska nog funka. Men man vet ju alldrig. Han kan ju bli lite galen om han känner för det. Hoppningen så blir det nog 90 och 1m som det är nu. Han går så j*kla bra. Men vi får se. 

Imorrn börjar skolan. Både kul och tråkigt. Men mest kul då jag saknar alla så mycket. Det är nu när man inte träffar dem såm man inser hur j*vla bra dem är och då menar jag ALLA av er. REAL is the shit <3
http://www.realgymnasiet.se/

Vad tycker ni
Postat av: Anonym

Det ska bli nice att ses igen imorgon! Jag håller meddig helt och hållet, när man inte ses på ett bra tag det är då det märks att man verkligen saknar dom! <3

2009-08-17 @ 19:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0