Prins är bäst<3

Var som sagt och hoppade igår på ORKs banan. Gick så j*kla bra. Hoppade felfria 90-100cm banor. Fan vad han är bäst. Men han var lite trött och så eftersom att han går ute hela dagarna. Men vi har beställt hem ett nytt foder och det borde komma snart. Vill inte hoppa imellan så mycket foder och så men han kommer få havre och frukt och grönsaker.

Fodret finns här --> http://www.caseyfoder.se/
Vi ska testa med Draversbrock ett ett i allo pelets foder. Billigare och så slipper man köpa flera olika foder utan det ska troligtvis räcka med 3-4 kg/dygn.

Vet ni en annan sak då, jag ska börja med en ny design. Vill ha en som passar in till hösten. Sen så kommer den såklart ändras till vinter. Kul va.

Jusst nu sitter jag och kollar på min galna hund som har sitt dagligt fnatt i Bia bädden. Hon rullar runt och nöffar å gnäller. Hon är bara för härlig <3


Min vackra men knäppa Majken<3

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0