Nytt rum.

Ja, då fick man reda på att man ska får byta rum. Det kommer ta ett tag. Men till i vinter. Om allt går som det ska. Så då ska jag få både datarummet och brosans rum. Så tar han mitt. Det kommer blir skit bra. Ska bara riva ner väggen imellan. Så blir datarummet, sovrum och andra rummet. Tv rum/ mys rum. Sen så finns det en skrubb där som inte används. Så då ska jag få en walking closet<3 Min dröm har blivit sann. Så ikväll, kanske vi börjar så smått med allt och allo där uppe. Men nu är det ju dehär vad för fär eller tapet man ska ha. Skit svårt.Vi var på Ikea igår och där finns det massor som skulle passa. Hittade ett skitbilligt golv. Som heter tundra:

Snyggt, eller hur?

Sen så är det ju dehär med taperer och färg. Det kommer vara en fånd vägg.
Rummet är endast 2.15 brett. Så man får vara lite klurig. En sak som är säkert är att sängen ska vara hög. Det är så mysigt. Och stor, hatar min 90 säng som jag har nu.


Vad tycker ni
Postat av: ISABEL

Hallå! Vilken fin blogg du har och framförallt, fina pållar! ;) Vad är det för några? /Isabel

2009-08-14 @ 12:25:43
URL: http://lillafairy.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar till Isabel: Jag äger endast en häst. Han är ett 7 årigt eng-fullblod. Tack, det värmer verkligen med sånna här komentarer.

2009-08-14 @ 17:07:16
URL: http://blickaravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0