Mycket jag vill säga

Ja, det vart några sura komenaterer av det jag skrev om djurens rättvisa, Jag står för det jag skrivit och så är det bara.

Har inte kunnat uppdatera då jag är sjuk, det började med magsjuka. Men sen på tisdag kväll kände jag mig mycket bättre så jag betsämmde mig för att åka till skolan/akka på onsdag. Men det vart inte så lyckat, jag klarade mig till busshållplatsen sen så fick jag sätta mig ner för fick världens svimmatack. eller vad man ska säga. Så det var bara att ringa mamma och säga att hon skulle hämta mig, sen har jag bara legat i sängen till nu typ, men jag orkar inte göra så mycket mer. Kusin är också sjuk och alla här hemma har också vart sjuka, men jag har drabbats mest. Så idag ringde mamma till en läkare och hon sa att det var många som hade liknande men det fanns inget som man kunde göra bara vänta ut det. Kusin var in på akuten onsdag kväll. Vi är precis lika sjuka och har samma symptomer och dem säger att det kan vara svininfluensan. kul, tänkte jag. Nu kommer jag säkert att dö. Ne, det får man inte hoppas. Så jag är skitförbannad för att jag missar bärby dagen.

Vad tycker ni
Postat av: stina

Ingen fara! Du kommer bli frisk :D krya på dig! <3 sakar dig i skolan! Synd att du inte kunde vara med på bärby... KRYAKRYA! <33

2009-08-27 @ 21:03:10
Postat av: Laow

Sv; hahaha jaaa xD hon är helt knäpp, den hästen :D

2009-09-02 @ 16:08:20
URL: http://linnealauras.blogg.se/
Postat av: M

Läs min kommentar i ditt inlägg nedan. Jag håller helt med dig. :)

2009-09-02 @ 20:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0