Mår bra igen.

Har ni känt att eran kropp har sitt egna liv? Det hade iallafall min vid det förra inlägget. Hmm, är jag knäpp eller är detta vanligt. Jag toge en duch satta på mig myskläder och nu mår jag toppen igen!

Under den sanaste året har mitt liv förändras så mycket. Ja jag vet, jag har skrivit så mycket om detta. Men jag tycker om att skriva om det för jag älskar hur bra mitt liv är. Det är verkligen perfekt, det har sina brister. Men det är dem som gör mitt liv perfekt<3


En sån här bild skulle jag inte kunna lägga upp för bara några månader sen. Då hatade jag mitt utseende. Inget var bra tyckte jag. Men nu tycker jag om det, som jag sa så har jag mina brister och vid mitt utseende så är det mina tänder. Dem är inte det vackraste. Jag började ha tandställning, men pga min tandläkarskräck så funkade det inte. Och tänderna var bara en kosmetisk sak och då tyckte jag att det var otroligt onödigt att kasta bort 5-7 år på att få mina tänder "bra".

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0