Håret

ok, det är endast Tobbe som har sett själv att jag färgat håret. Jag troer det beror på att jag redan är blond och har fått tillbaka den fär jag hade för ca 2 år sen. Jag älskar det och är glad att jag valde blont istället för brunt. Det kanska blir med till hösten om jag känner för en förändring.

Blont är bäst.

Sen har jag vart och fixat legg, har inte behövt det annars för jag har inte haft någon nytta av det. Men nu känner jag att allt jag gör som handlar med pengar så är man ju tvungen att ha legg. Så det fick jag görar hos Farbror Polisen. Hihi, jag ser helt galen ut. Men vad gör det, viktigast är ju att jag ser bra ut i verkligeheten.


Nu ska mammi, jag och kusin med familj till Thuns.
Sen i em så blir det stallet som vanligt.

Igår så fick Prins en riktigt genomgång av hela kroppen. Tvättade alla bena som vanligt, måste göra det varje dag. Sen gick vi på en liten promenad hem till mig, där han fick arbeta huvudet med att kolla på kossor, valpar och konstiga kartonger. Vicke (bror) undrade om Prins gick på anabola sterioider. Undra om jag stavade rätt nu. Men det tar Prins och jag som en komplemang. Sen en annan rolig sak som har hänt med Prins är att hans öga har växt. Konstigt men sant. Ni vet det vita på ögat. Som är runt irisen. Det har blivit minder på ena ögat, alltså irisen har växt ut på det vita. Undra om det gör något. Måste kolla upp det.



Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0