Godmorgon =)

Igår kom sundbergs över. Vi käkade glass, satt och snackade i nästan 5 timmar. Skönt med sånna lätta personer. Ni är underbara! Igår red jag först Prins på åkern och jabbade med den låga formen. Gick j*kligt bra. Sen kom mamma med hundarna och frågade om jag ville följa med henne en sväng. Jag vart lite osäker då man inte vet än vad Prins kan få för sig. Men jag följde med. Vi rider då upp i ett ställe som heter hammarbacken. Där kan man ta två stigar. Antingen upp på ett berg/kulle. Som man ska nerför sen och där är det massor med stora rötter och bromsar. Så det uteslöt jag, så jag tog den andra sitgen där man måste gå över en liten bäck och mellan två träd. Förut kunde man gå direkt in på stigen, men eftersom att det finns några j*kla dunder fjån som har sat upp en liten gångbro där. BARA för att vi inte ska rida där. Jag skulle kunna förstå det om det var deras mark, men jag har faktiskt frågat markägaren och han säger att jag får rida där hur mycket jag vill. Men i allafall så skulle jag över bäcken. Men då blir Prins spänt och dummar sig lite så han kastar sig över bäcken. Vilket resulterar i att mitt knä smäller rakt in i trädet. Det gjorde så j*kla ont så jag kravlade mig av. Jag kunde inte röra benet under  ca 5-10 min. Men njag var tvungen att ta Prins då mamma inte vågar hålla honom. Så jag gick en bit med sen hoppade jag upp. Men jag red runt med mamma och det kändes lite bättre. Men typ alla muskler i knä och smalben är helt ömma och svullna. Hoppas att det ger sig så att det inte blir som det andra knäet. Det är inte bra än och kommer nog alldrig att bli.

Ja det var min gårdag, idag ska mammi och jag in till Uppsala. Så jag ska vell upp till stallet efter det, de är ju så j*kla varmt nu så hästarna blir bara trötta av att äta ;D


Jag har tråkigt med web-cam ;P

Vad tycker ni
Postat av: Astrid

Jag såg dig när du red upp i skogen med din mamma men när vi stannat bilden hade du redan försvunnit :( :P

2009-08-08 @ 15:18:30
Postat av: Elin

Sv till Astrid: Jaha, synd...=9

2009-08-10 @ 00:12:28
URL: http://blickaravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0