Första skoldagen.

Då var första skoldagen avslutad och det känns bra. Träffade både kompisar inom och utanför skolan. Och gud va många ungdomar det var på stan.
Kommer ihåg när jag var som dem, första dan i ny skola och man visste inte om dem skulle hata en eller gilla en. Men jag tror jag gjorde det bästa draget och bara vara mig själv.

Iallafall så började dagen med genomgång av schemat för 2 veckor. Såg bra ut. Sen så fick vi en inledelse till projektet, ja vi fick nytt projekt första dan. Lite jobbigt men skönt att komma igång direkt. Det handlar om Linné så vi fick se en film, sedan såklart en pjäs som spelades av Lena, Ida och nya Joel. Tror han hette så, han kommer iallafall vara våran idrottslärare. Efter skolan var det bussen hem med Jessica som sällskap nästan hela vägen hem.  När jag kom hem gick jag nästan direkt till stallet och tog in Prins. Det spöregnade ute och Prins blir så kall då. Så nu stor han inne och njuter. Ska gå upp senare ikväll och pyssla om honom sen får han nog stå inne som det ser ut nu. Så det blir tidig uppstigning imorrn då vi ska vara på Akka och då måste jag ta kvart i 7 bussen. Så det betyder att jag får gå upp vid 5 halv 6. För jag hatar att stressa när jag håller på med hästar och att stressa på morgonen är det värsta jag vet.

I morse åt jag världens godaste frukost, sommarbärs yoghurt med 2 riskakor. Men jag upptäckte att det inte räckte då jag vart hungrig i skolan.

Nu ska jag hålla på lite med designen så att det kan bli en ny snart. Ska kanske ha lite reklam också nu när jag fått i ordning på mina pengar och banken och så.


Vad tycker ni
Postat av: Julle

Jävligt fin header! :D

2009-08-24 @ 21:23:35
URL: http://jullett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0