Blåser

Gud va det blåser ute, känns verkligen att hösten är på väg. Idag händer inget speciellt. Har vart och kollat på hus. Inte till oss utan till kusin med familj. Fint var det men det är så j*kla kräsna. Fika vart det efter då jag bakat paj. Hade inget att göra på morgonen. I em sen så ska vi ner till ORKs banan och hoppa. Pappa vill inte ens följa med och hjälpa till. Fan vad sur jag vart på det. Han bryr sig inte alls om mig och vad jag vill. Bara han får som han vill så är det bra och om någon säger emot eller tycker något annat så blir han förbannad och säger att man jämt är emot honom.

Ne nu ska jag kolla runt på lite bloggar och forum, kul är det.


Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0