Ändrade planer.

Igår messade hovis och sa att han inte skulle kunna komma förens på torsdag. Faaaan vad arg jag vart. Ville bara lägga mig på marken och gråta, men det gick inte för kusin var på besök med Bellis. Så vi hade vattenkrig och Bellis badade =)  
Jag vart så deppig av att veta att jag inte kan rida förns tidigast torsdag. Så vi bestämde att mamma, jag och pappa ska åka över till åland för en dag. så skönt det ska bli. så imorrn åker vi. Mamma fyller år på torsdag så det blir ett bra tillfälle att inhandla något åt henne. Hon vill inte ha något, men nått måste hon ha!

Men nu har det löst sig med hovis, han kommer idag och skor, vet inte om han tar alla eller bara tapp-skon. Men det viktigaste är att han har skor på fötterna. Prins får gå med fullbloden nu och det varkar funka bra. Förutom att fuxen inte låter Prins hälsa på stoet, så Prins och stoet står och flörtar hela tiden. Men då blir fuxen sur och vallar bort stoet XD hihi så gulligt att se. Jag ska upp till stallet nu. Så det kanske blir några bilder.

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0