Ändrade planer =)

Det blir inte brunt hår, utan ännu ljusare blont. Haha, vilken dubbelmoral man har. Men bilder kommer ikväll. Kommer säkert bli bra.

Imorrn blir det sta igen då jag alldrig kan få min lön för att swedbank är puckade!!! Men iomorrn får jag dem, för länsförsäkringar är bäst. Så det blir en sväng på stan, inte bra. Hihi kommer 99,9 % köpa något. Men vad gör man inte när amn har pengar.


Vad tycker ni
Postat av: Åsa

*svar:* tack elin sånt värmer att höra :') men de är ju bara dom de är synd om och jag blir bara mer känd när dom kommenterar och läser så de är väl upp till dom haha ;) hoppas du får en bra dag gumman :) puss på dig och poppe !

2009-08-14 @ 09:37:21
URL: http://fillihoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0