Tråk väder...

Fick sova lite längre idag då mamma skulle upp och jobba så hon kunde ta hand om hundarna. Så det var skönt, men kunde sova hela dan om det var så för det är sånt himmla dåligt väder. Usch bara en massa dimma. Idag så ska jag te en lungt tur med Poppe. Tänkte tvätta honom men det går inte pga vädret. Sen så ska jag inte till stan och gå runt lite med mamma. Längtar, men det hade vart roligare om det var fint väder. Ska försöka att gå till någon second hand. Det är så kul och man kan hitta mycket billiga och snygga plagg. I kväll så är det desperate houswives (stavning???) Älskar det pogrammet, har alla serier och kommer köpa dem nya som kommer ut också.
Och jissa vad jag längtar mer till? Jo tills om ett år för då kommer Sex and the City 2! Carrie ska skaffa barn, det blir kul att se Sarah Jessica Parker är typ min förebild inom mode... Kanske några har märkt.

SATC

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0