Stan

Då har man kommit hem från stan. Kul var det, köppte en blus från Lindex. Sommrig och fin som man kan ha till mycket. Sen så gick vi och köppte glass eller jag köpte en glass och mamma dricka. Så gick vi vid ån och bara njöt, sen så bestämde vi att vi skulle ta bussen som gick då om en halvtimme så vi gick bara runt och fönster shoppade och det kan ju inte jag göra utan att köpa något och det gjorde jag på Elissa ett fint armbandsur. Så himmla fint, blir ingen middag för mig idag då jag är proppmätt så det blir macka ikväll framför TV:n.

Från Lindex
Jag vet, jag ser ut som en mupp...

Älskar detta!

Vad tycker ni
Postat av: Jullett

Jag såg den där blusen på dig i skolan...DEN VAR AS SNYGG! SÅ SÖT! :D

2009-04-16 @ 11:45:19
URL: http://jullett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0