Promotion är BÄST

Ja som rubriken lyder så är Poppe bäst! Red dressyr med lite bommar och det gick så j*kla bra. Han jobbar nästan hela tiden i stadig form. Visst är den inte helt 100 % men han ställer verkligen upp och gör sitt bästa. Många har klagat på att han har dåligt med muskler och hull. Men jag tycker att ni ska sluta med det. Ni vet inte Poppes situation! Vi båda har haft det svårt en längre tid nu och då hjälper det inte att helt okända personer kommer och trycker ner en, jag brukar tänka att jag inte ska bry mig. Men jag har haft j*kligt dålig självförtroende hela mitt liv och det förändrades när jag började gymnasiet. Men sen kommer sånt här och då kan jag ha svårt att stå på mig. Men det känns väldigt skönt sen när man tänker på vad dem som har sett Poppe i verkligeheten och känner till hans situation säger. För Poppe lider inte ett dugg, han mår underbart. För endast en dag sen så sa en person att jag är lyckligt lottad som har en sån underbar häst som ställer upp på mig och att han blir bara finare för varge gång man ser honom. Så säger också vetrinären i stallet.
Det är inga här som har kommenterat, men på bilddagboken. Jag tar bort dem direkt då jag blir så j*kla förbannade på dem som skriver sånt skit när dem inte vet vad dem pratar om.

Ojoj vad jag skrev på nu, men jag kännde att jag måste förklara lite så att ni förstår. Annars då så har dagen vart kul. Skolan gick snabbt och lunchen var så himmla kul. Älskar verkligen er Jessica, Stina, Linnea, Anna och Lin. Det är ni som gjort att mit självförtorende är som det är och att jag utvecklats som person. Om man skulle se tillbaka 3-4 år så skulle jag vara 2 olika personer. Det som hände då var så himmla tragiskt och jag tordde att jag alldrig att jag skulle kunna lita på en person igen. Hela jag gick i tusen bitar. Men nu är jag hel och lycklig och dem personerna kommer få leva hela livet med att veta att dem förstörde flera år av mitt liv.

Det är himmlans skönt att skriva av sig här och speciellt med musik på högsta volym<3




Älska med dagen / / Elin

Vad tycker ni
Postat av: Julle

Skönt med bättre självförtroende! Jag härmar citerar grynet : Ta ingen skit!



Ha det bäst // Julle

2009-04-28 @ 17:40:16
URL: http://jullett.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ni är lätt mina bästa vänner också!Vilken tur vi hade som träffade varran :) <3

Och du ska srunta i vad alla säger, för du vet ju själv hur poppe mår! Sådeså :D

2009-04-29 @ 10:01:20
URL: http://jagarblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0