Nya livet är bäst

Har kommit fram till att livet som varit efter starten på REAL har vart bäst. Älskar mitt liv! Sötte om Poppe idag som vanligt och det är så underbart att vara i satllet flera timmar och bara ta det i sin egna tackt. Tömlörde honom idag och det gick super. Sen avamaskade jag honom sen fick jag hjälpa Anna att avmaska Daisy för hon HATAR det. Efter det så släppte vi dem två i paddocken så att dem skulle bakanta sig med varandra eftersom att alla fyra hästarna snart ska gå tillsammans. Det gick bra och Poppe förstår nu hur han ska hantera sig med andra hästar. Nu har jag vart upp till satllet och tagit in honom och han hade bara 2 hårlös fläckar och inget mer, så det är skönt.

Nej nu måste jag sluta då man som vanligt ska upp till skolan, men som tur är så är det sista skoldagen för denna vecka.

Natti Natti / / Elin

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0