Ny design

Har inte skrivit här på länge då jag inte haft lusten. Men nu på eftermiddan så vart jag så sugen på att mecka runt på datorn så jag ändrade lite här också, men jag vet inte vad jag tycker. Så skulle vara bra om så MÅNGA som möjligt kommenterade.

Denna vecka har vart rätt så skön förutom att man har haft en släng av öroninflammation och det skulle jag mer än gjärna vara utan. Det har vart mycket exemenationer nu. Inte så kul men jag tycker att det gått gansk bra, iallafall G och det är jag mer än nöjd med. Imorrn så ska jag och mamma till Jälla för dem har loka hopptävling där. Så jäkla kul ska det bli, Jennie, Jessica, Sophie, Frida och en massa nadra såklart ska vara med. Så om kameran vill sammarbeta med mig så blir det bilder från både framridning och inne i ridhuset. Så jag kommer lägga upp alla någon stans på nätet och det är bara att fråga så får ni dem. Eller om ni vill att jag ska ta bort dem.


Poppe och jag är snart med och konkurerar på tävlingarna, så akta er då.... ;)

Lev livet för dagen / / Elin

Vad tycker ni
Postat av: linnea

Bloggen är ju ASSNYGG! :O värsta fin :D

2009-04-25 @ 09:38:27
URL: http://jagarblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0