Hatar!

Som rubriken lyder så hatar jag verkligen alkohol. Jag själv driker typ cider 3 gånger om året men då max en lite flaska.
 Hej hej nykterist XD Men nu är det en massa folk här och alla ar påverkade. Tycker bara att det är så grymt sjukt och oansvartgt av vissa och jag blir verkligen så förbannad. Visst vissa kan vara rätt så roliga när det är LITE berusade. Men det slutar ju alldrig så. Jag har vart med så många gånger när det har slutat i bråk och jag klarar inte av det en gång till. Så nu sitter jag här och hoppas att denna kväll ska sluta bra. Nu låter det som att det är värsta alkis håla här men det är de inte. Jag förstår bara inte varför man kan göra allt detta som verkar så j*kla kul utan alkoholen. Det är så himmla många liv som förstörs av detta. Iallafall så har jag vart och tagit in Poppe nu och alla hästarna var lite oroliga av alla fyrverkerier.
Sen har jag kontaktat KRAFFTs foderrådgivare så att jag kan få struktur på Poppes mat. HAr inte velat ändra så mycket nu eftersom jkag har tyckt att han ska få finna sig till rätta. Det sa också dem förra ägarna att jag tänkte rätt då. Men nu har det gått 6 månader och snart ska dem ut i nya stor fina hagar. Så det kan det vara bra att ha en plan. Poppe måste gå upp i vikt annars kommer han inte sätta mera muskler.

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0