Härlig vår morgon!

Vaknade nu vid kvart i 8. Så skönt, ska äta fruksot nu sen bär det av till Jälla. Efter det så ska jag hem och rida. Blir en lugn tur idag då jag vi har hårdtränat det tre sitta dagarna och det märks på Poppe. Så det blir skrittur idag och så ska jag kanske hoppa imorrn. Imorrn så ska jag också på en tävling men på UPK, Tina messade och frågade om jag ville följa med henne. Kul ska det bli men jag kommer nog få så mycket minnen tillbaka från ponnytiden med Gismo. Saknar han ENORMT mycket och hade jag bara pengarna så skulle jag köpa tillbaka honom dirket. Men man kan ju inte få allt. Han har det superbar på det nya stället och det är det viktigaste för mig.

gismo sommar 2008
Älskade häst<3

Fånga dagen / / Elin

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0