Grattis Promotion.

Poppe fyllde år igår. Men jag firar honom idag då vädret är finare, jag kan ta med mig systemkameran och jag äe hemma hela dagen. Igår var det hoppträning och det gick verkligen super. Hoppade en bana på 90 utan några nedslag. Sen hoppade vi upp Poppe på en kombination och då hoppade vi 100-110 cm med lätthet. Vi två kommer verkligen gå långt! Sen när vi kom hem från hoppträningen fick Poppe ducha och han stod bara och njöt. Idag så ska jag ut på en långtur tror jag. Knäppa en massa kort och så. Verkligen skämma bort Poppe. Satt och kollade nu på en massa bilder och ser att Poppes liv har verkligen vänt helt och hållet. För 7 månade sen så gick han på galoppen, för 6 månader sedan köppte jag honom. Idag så är han hemma hos mig och utbildas till fälttävlans häst. Snacka om att ens liv kan förändras, men jag tror att han gillar det. Snart kommer han gilla det ännu mer då han kommer få gå ute dygnet runt och springa på gröna ängar. Vem skulle inte älska det?


Poppe när på ett löp för mer än 6 månader sen.


Poppe på en klubbtävling för några veckor sen.


Bilden som gjorde att jag åkte och kollade på Poppe.

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0